0720 775 514__ contact@casaclickimobiliare.ro

Documente necesare vanzarii unei proprietati

Documente necesare vanzarii unei proprietati


Atunci când aveti in intenție să vindeți proprietatea dvs. actele existente va pot ajuta sa duceti la final tranzactia.

Fara sa acordati o atentie deosebita verificării actelor necesare puteți să nu duceti la capat tranzacția din lipsa acestora.

 

  1. Acte ale imobilului:
  • Act de proprietate: Document care atesta dreptul de proprietate asupra imobilului;
  • Extras de carte funciara: Document ce atesta starea juridica a imobilului, inclusiv eventualele sarcini;
  • Plan RLV: Schita de reprezentare la scara a elementelor constructiei;
  • Plan cadastral: Harta care arata amplasamentul cu exactitate al imobilului.

 

  1. Acte tehnice:
  • Autorizatie de constructie sau renovare: Document ce permite executarea lucrarilor de constructie conform normelor legale, in legatura cu amplasarea, conceperea, realizarea, exploatarea si utilizarea imobilului;
  • Certificat de performanta energetica: Actul ce indica eficienta energetica a cladirii.

 

  1. Acte fiscale:
  • Certificat de atestare fiscala: Document care adevereste modelul de indeplinire a obligatiilor de plata a impozitelor pentru proprietatea in cauza.

 

  1. Acte notariale:
  • In acest sens este necesar sa consultati un broker imobiliar specializat sau un notar, pentru a fi siguri ca aveti toate documentele necesare deoarece, anumite cazuri, pot implica cerinte suplimentare sau personalizate.